BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.
Limity obowiązujące w usłudze BLIK:
Aktywacja usługi BLIK:
Zarejestruj/zaloguj się do portalu

- W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej

- Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
- Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
- Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
- Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
- W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.