MoneyGram to usługa służąca do prostego, szybkiego i bezpiecznego przesyłania pieniędzy w kraju i zagranicą bez konieczności posiadania konta bankowego. W placówkach Banku Spółdzielczego w Dynowie możesz skorzystać z globalnego zasięgu przekazów pieniężnych MoneyGram za sprawą sieci 300 000 lokalnych agentów w 197 krajach i regionach, która zapewni Ci wygodę i elastyczność na miarę Twoich oczekiwań. Tak więc dzięki MoneyGram bezpieczny i szybki przekaz pieniężny jest zawsze w Twoim zasięgu.

Jak wysłać szybko pieniądze?
Należy wykonać tylko 5 prostych czynności:
- Wyszukaj placówki naszego Banku, która dokonuje przekazów.
- Odwiedź wybraną placówkę, zabierając ze sobą dokument tożsamości*.
- Wypełnij prosty formularz wysyłki i przekaż go pracownikowi Banku razem z pieniędzmi, które chcesz wysłać oraz opłatą za przekaz. Możesz również umieścić na formularzu dowolną informację złożoną z 10 słów.
- Otrzymasz numer referencyjny.
- Skontaktuj się z osobą, której przesyłasz pieniądze i podaj jej swój numer referencyjny. W ciągu 10 minut** pieniądze będą gotowe do odebrania.
* Możesz być poproszony o okazanie jednego lub więcej z
poniższych dokumentów tożsamości: paszport, prawo jazdy, dowód
osobisty lub wydany przez państwo dowód tożsamości. Możesz
również być poproszony o przedłożenie dowodu miejsca
zamieszkania (wyciąg bankowy lub rachunek za media). Wymagania mogą
się różnić w zależności od kraju, dlatego warto uzyskać u
lokalnego agenta MoneyGram informacje o akceptowanych rodzajach
dokumentów tożsamości.
** W zależności od dostępności i godzin pracy agenta MoneyGram
odbierającego przekaz oraz lokalnych przepisów.
Jak odebrać szybko pieniądze?
Należy wykonać 3 proste czynności:
- Poproś osobę wysyłającą pieniądze o podanie Twojego numeru referencyjnego – pomoże to przyspieszyć odbiór pieniędzy.
- Odwiedź placówkę naszego Banku lub wyszukaj agenta MoneyGram (możesz go odszukać za pomocą funkcji Znajdź nas), zabierając ze sobą dokument tożsamości* oraz numer referencyjny.
- Wypełnij prosty formularz odbioru i okaż swój dokument tożsamości – wówczas otrzymasz przekazane Tobie pieniądze, zazwyczaj w lokalnej walucie.
* Możesz być poproszony o okazanie jednego lub więcej z poniższych dokumentów tożsamości: paszport, prawo jazdy, dowód osobisty lub wydany przez państwo dowód tożsamości. Możesz również być poproszony o przedłożenie dowodu miejsca zamieszkania (wyciąg bankowy lub rachunek za media). Wymagania mogą się różnić w zależności od kraju, dlatego warto uzyskać u lokalnego agenta MoneyGram informacje o akceptowanych rodzajach dokumentów tożsamości.